Вебинар

15.12.2020

2020 жылғы 14 желтоқсанда Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының (бұдан әрі-ЭЫДҰ) Ұлттық байланыс орталығы институтының (ҰБО) 20 жылдық қызметіне арналған "Бизнесті жауапты жүргізу бойынша Ұлттық байланыс орталықтарының қызметі - құқықтық қорғау құралдарына қол жеткізуді қамтамасыз ету: 20 жылдан кейін және алға қарай жол" вебинары өтті.

Естеріңізге сала кетейік, ҰБО көпұлтты компаниялар үшін ЭЫДҰ Басқарушы қағидаттарын бұзуға қатысты өтініштерді шешу бойынша соттан тыс тетік ретінде жұмыс істейді. 

ҰБО үйлестіру бойынша бизнесті жауапты жүргізу орталығы басқарушысының м.а. - Николас Хачезу құттықтау сөз сөйледі, ол ҰБО-ның 20 жылдық қызметі туралы есепті (бұдан әрі - Есеп) ұсынды. 

Анықтамалық: Есеппен мына сілтеме бойынша танысуға болады ссылке:http://mneguidelines.oecd.org/NCPs-for-RBC-providing-access-to-remedy-20-years-and-the-road-ahead.pdf

Есептің негізгі тақырыптары:
  1. Құқықтық қорғау тетігі ретіндегі ҰБО қызметінің 20 жылдық тәжірибесі
  2. ҰБО институтының болашақ сын-тегеуріндері  
  3. ҰБО институтын жақсарту перспективалары
Бизнесті жауапты жүргізу жөніндегі жұмыс тобының төрағасы-Кристин Кауфман ҰБО қызметі туралы тарихи анықтаманы таныстырды. Атап айтқанда, ҰБО қызметінің тарихи құрамдас бөлігі, көпұлтты компаниялар үшін ЭЫДҰ Басқарушы қағидаттарын тиісінше имплементациялау бойынша қиындықтар, сондай-ақ әртүрлі юрисдикциялардағы ҰБО кооперациясының маңыздылығы атап өтілді. Сонымен қатар, 2000 жылдан бастап 49 ұлттық ҰБО құрылды, олар 100-ден астам ел қатысқан 500-ден астам істі қарады. Көрсетілген жетістіктер бизнесті жауапты жүргізу саласында корпоративтік, әлеуметтік, экологиялық, еңбек мәселелеріне қатысты оң үрдісті байқауға мүмкіндік береді. 

ҰБО қызметін жақсарту бойынша талқыланған мәселелер шеңберінде спикерлер мынадай тұжырымдар жасады: 
  1. Мемлекет тарапынан ақпараттық алаңға барынша күшейтілген мониторинг жүргізу қажет. Мемлекеттердің үкіметтері көпұлтты компаниялар үшін ЭЫДҰ Басшылық қағидаттарында көрсетілген мүмкіндіктерге қатысты белсенді ағартушылық қызмет жүргізуі қажет.
  2. Істерді қарау тетігінің өзіне де, "мейірімді қызметтерге" де қол жеткізу үшін кедергілерді азайту. ЭЫДҰ деректері бойынша өтініштердің жартысынан көбі бастапқы бағалау кезеңіне жетпейді. Бұл жағдай бастапқы бағалау үшін ұсынылатын деректердің әр түрлі көлеміне және дәлелдер базасының қажетті көлеміне байланысты қалыптасады.
  3. Қаржыландыруды жақсарту және ҰБО қызметкерлерінің санын арттыру. Материалдық қамтамасыз етудің әртүрлі деңгейі ҰБО-ның тиімді жұмыс істеуіне тікелей әсер етеді. Спикерлер қазіргі уақытта ҰБО Хатшылықтары қызметкерлерінің орташа саны бір адамнан үш адамға дейін жететінін (олардың 1 - і тұрақты негізде, ал қалғандары-толық емес жұмыс күні) атап өтті, бұл іс жүзінде өтініштерді қараудың процестік мерзімдерін бұзуға алып келеді.
Қорытындылай келе, спикерлер ҰБО-ның қызметі бизнес-ортаны қалыптастыруға және дамытуға сөзсіз оң әсер ететінін атап өтті. Сондай-ақ, сарапшылар негізгі факторлардың бірі ретінде ҰБО-ның "өзара іс-қимылын" атап өтті. Атап айтқанда, бұл өзара іс-қимыл ҰБО-ның өзара ынтымақтастығында ғана емес, ұлттық саясатты қалыптастыру кезінде мемлекеттік органдармен өзара іс-қимылда да көрініс табуы тиіс.   

2020 жылы Қазақстан ҰБО Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің базасында өз қызметін қайта бастады. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2020 жылғы 18 маусымдағы № 124 бұйрығымен "Экономикалық зерттеулер институты" АҚ Қазақстандағы ҰБО Хатшылығы болып белгіленді. 

Қызметке, құрылымға, өтініш беру тәртібіне, сондай-ақ сізді қызықтыратын кез келген ақпаратқа қатысты келесі сілтеме бойынша өтуді ұсынамыз: /ru/OESR/Nacionalnyj_kontaktnyj_centr/Ob_NKC/




Қарау саны: 5665
Сақталған: 19.01.2021






... күте тұрыңыз

Хорошая погода, не так ли?

Таратылымға жазылу


Операция сәтті аяқталды.



ҚАТЕ!