Бизнестің адалдығы. 1 кейс
12.04.2024
2021 жылдан бастап Қазақстанда кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің тиімді өзара іс-қимылы үшін кәсіпкерлік субъектілерінің адалдық презумпциясы қағидаты енгізілді. Сонымен, егер құқықтарды, заңды мүдделерді іске асыру және (немесе) міндеттерді орындау кезінде ол мемлекеттік органның ресми түсіндірмесін басшылыққа алса, оның ішінде, егер мұндай түсініктеме кейіннен кері қайтарылып алынса, қате деп танылса немесе жаңасы берілсе, субъект адал деп есептеледі. Біздің жаңа айдарымызда отандық бизнесмендердің қаншалықты адал және шыншыл екендерін қарастыруды ұсынамыз. Бірінші кейс-бүкіл ел бойынша 200-ден астам филиалы бар Қазақстандағы ең ірі сауда-бөлшек сауда желілерінің барлығына белгілі субъектісі. 2021 жылы осы супермаркеттің филиалдарының бірі тексеруден өтті, оның барысында санитарлық ережелердің бұзылуы анықталды.Нәтижесінде шикізат пен дайын өнімнің сынамаларын іріктеу жүзеге асырылды, зертханалық зерттеулер жүргізілді, сондай-ақ субъектіге хабарланатын әкімшілік іс қозғалды. Адал кәсіпкер санитарлық-эпидемиологиялық бақылау басқармасына түсініктеме беру және істі қарауға қатысу үшін жедел келуге, яғни мұндай хабарламаға жедел әрекет етуге тиіс болды. Алайда, бұл жағдайда, өте қызықты, кәсіпкер тексеруді заңсыз және жарамсыз деп тануға тырысып, тексерушілерді сотқа берді, сондай-ақ, оны Басқарма Төрағасымен және бас кеңсенің заңгерімен келісу қажеттілігі себебінен тексеру актісіне қол қоюды әдейі кешіктірді. Бұл, ең алдымен, санитарлық нормаларды елеулі бұзғаны үшін әкімшілік жазаны болдырмау мақсатында жасалды. Сот тексеруді заңсыз деп танудан бас тартып, компанияның жосықсыз әрекетін көрсетіп, кәсіпкерге әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодекстің 425-бабында көзделген мөлшерде айыппұл төлеуге тура келді. Осылайша, бұл кейс- адал кәсіпкердің пайдалы екендігінің мысалы болып табылады.
Қарау саны: 399 |
|
|