Бизнестің адалдығы. Кейс 2

19.04.2024

Біз кәсіпкерлердің адалдығын сипаттайтын қызықты жағдайларды жариялауды жалғастырамыз. 

Кәсіпкерлер барынша көп пайда табуды көздейтін әлемде кейбір мекемелер клиенттер үшін кафеге әдеттегі баруды нағыз тұзаққа айналдырады. Келушілердің білместігін пайдаланып, толық емес отырғызу үшін төлемше шот қоюдан тартынбайтын бір танымал тамақтану орнынан бір кейсті талдап көрейік.

Әрбір келуші күтпеген қаржылық ойынға тартылатын кафедегі бір жағдайды мұқият қарастыруды шештік. Өзінің жайлылығымен және дәмді тағамдарымен танымал мекеме үстелдегі барлық орындар бірдей тең жайғаспаған деп шешті. Егер сіз шартты түрде төрт адамға арналған үстелге отырып, алайда, барлық төрт орынды толтырмасаңыз, онда сізді толық емес отырғаны үшін комиссия түрінде күтпеген "айыппұл" күтеді.


Бұл ретте, кафеде болған кезде, клиенттер жасырын төлемдер туралы біле бермейді. Қосымша төлемдер туралы ақпарат келушілерден мұқият жасырылады және олар бұл туралы үстелге шот әкелінген кезде ғана білуге тура келеді. Толық емес отырғызу үшін ықтимал тарифтер туралы бірде-бір сөз алдын-ала айтылмайды, бұл жайында клиенттер бей-жай хабарсыз болады.

Айта кету керек, бұл жағдайда тұтынушылардың құқықтарын қорғау– ақпараттың қолжетімділігі мен дұрыстығы қағидаты бұзылады, оған сәйкес тұтынушыларға осы қызметті пайдалануды шешкенге дейін қызмет көрсету шарттарымен және барлық ықтимал қосымша шығындармен танысуға мүмкіндік берілуі керек.

Біз бұл адал емес амалды әшкерелеуді шештік және тұтынушылардың құқықтарын қорғауға кірістік, өйткені тұтынушылардың, кәсіпкерлік субъектілерінің және мемлекеттің мүдделерінің теңгерімі мемлекет пен бизнестің өзара іс-қимылының негізгі қағидаттарының бірі болып табылады.
 
Кафе басшылығымен сөйлескеннен кейін біз олардың жедел реакциясына таң қалдық. Бір күннің ішінде олар клиенттермен адал және ашық қарым-қатынасты сақтау маңызын түсініп, толық емес отырғызу тәжірибесін жойды.


Бұл кейс кәсіпкерлерге бизнестің жасырын төлемдер мен клиенттерді алдауға негізделмеуі керектігін еске салады. Мекеменің беделі оның табысты жұмысында және клиенттерді алдауда шешуші рөл атқарады. Кәсіпкерлер адалдық пен ашықтық - клиенттермен ұзақ мерзімді қарым-қатынастың кепілі екенін есте ұстауы керек, бұл ақыр соңында бизнестің өркендеуіне әкеледі емес пе?

Бұл кейс пайда табу үшін күресте адамгершілік пен әдеп нормаларын ұмытпау керек екенін тағы бір еске салады. Клиенттер тек табыс көзі ғана емес, олар табысты кәсіпорын құру жолындағы серіктестер болып табылады. Адалдық пен ашықтық — қысқа мерзімді пайда емес, бизнестегі ұзақ мерзімді табыстың кепілі. Клиенттердің сенімі, сайып келгенде, кез-келген жасырын пайдадан гөрі құнды екенін есте ұстаған жөн.




Қарау саны: 415
Сақталған: 22.11.2024






... күте тұрыңыз

Хорошая погода, не так ли?

Таратылымға жазылу


Операция сәтті аяқталды.



ҚАТЕ!