Сіздердің назарларыңызға әлемдегі ҰБО қызметіне байланысты кезекті кейсті ұсынамыз.
24.09.2024
2018 жылғы 9 сәуірде экология саласындағы белсенді қызметімен танымал "Frank Bold Foundation" Польшаның «Grupa OLX Sp. z o.o.» (бұдан әрі – OLX) компаниясына қарсы кәсіпкерлік қызметті филиалдық жүргізу мәселелері жөніндегі Ұлттық байланыс орталығына (бұдан әрі – ҰБО) шағым түсірді. Негізгі шағым OLX платформасында қоршаған ортаға үлкен қауіп төндіретін пайдаланылған май мен пайдаланылған ағаш шпалдарды жағуға арналған пештерді сату туралы хабарландыруларды орналастыру болды. Бұл улы қалдықтар жанған кезде қауіпті заттарды шығарады және оларды экологиялық стандарттарға сәйкес пайдалануға қатаң тыйым салынады. ҰБО тез жауап берді және тараптар арасындағы медиацияны ұсынды, бұл бірлескен диалогты ашуға мүмкіндік берді. 2019 жылғы маусымға қарай, келіссөздер жүргізілгеннен және өзара уағдаластықтарға қол жеткізілгеннен кейін, тараптар маңызды келісімге келді, оған сәйкес OLX экологиялық нормаларды бұзатын барлық хабарландыруларды жоюға міндеттенді, ал «Frank Bold Foundation» қажетсіз тауарларды қайта орналастыру үшін платформаны бақылау міндеттерін өз мойнына алды. OLX компаниясы осы бағытта белсенді жұмыс істей бастады және ынтымақтастық кезінде қайта өңделген майды жағатын пештерді ұсынатын 16600-ден астам хабарландыруларды алып тастады, сонымен қатар пайдаланушыларға хабарландыру мазмұнын жақсарту бойынша ұсыныстар берді. Экологиялық нормаларды бұзатын хабарландыруларды жоюдан басқа, OLX мұнымен тоқтап қалмады және экологиялық жауапкершілікті өзінің корпоративтік мәдениетінің маңызды бөлігіне айналдырды. Ол қызметкерлерге арналған бірқатар ішкі оқыту бағдарламаларын, соның ішінде табиғатқа зиянды тауарлармен байланысты жарнамаларды дұрыс модерациялау бойынша тренингтерді іске қосты. Жалпы алғанда, платформаның 60-қа жуық қызметкері оқудан өтті. Сондай-ақ, компания жаңа қызметкерлерге арналған вебинарлар жазды және оның платформасы экологиялық стандарттарға сәйкес келетініне көз жеткізу үшін сыртқы сарапшылармен кеңесу өткізді. Сонымен қатар, OLX пештерді сату туралы хабарландырулар жариялаған пайдаланушылармен бірқатар кездесулер өткізді және оларға жаңа талаптарға сәйкес жарнамаларын жақсарту бойынша ұсыныстар берді. ҰБО сондай-ақ компанияға ұжым ішінде де, платформа пайдаланушылары арасында да хабардарлықты арттыру бойынша жұмысын жалғастыруды ұсынды. Жауапты тұтыну мен экологиялық таза мінез-құлықты ілгерілету үшін көбірек білім беру науқандарын жүргізу қажеттілігіне ерекше назар аударылды. Қорытындылай келе, OLX онлайн-бизнесте де, егер компания қызығушылық танытса және өз қателіктерін түзетуге дайын болса, экология саласында елеулі нәтижелерге қол жеткізуге болатындығын көрсетті. Экологиялық жауапты тәсілді енгізу беделді нығайтып қана қоймай, сондай-ақ жаһандық нарықтарда жұмыс істейтін басқа компаниялар үшін оң үлгі көрсетеді.
Қарау саны: 63 |
|
|